29/01/12

sayang awak !

maisara hassan !

saya sayang dia sangat sangat , ketat ketat , sendatsendat , eraterat ! dia kawan terbaek saya , bukan semua org kita bole percaya , tidak semua lah , tapi yg saya tahu saya sayang dia , dan dia memahami saya sebagai seorang kawan , dia baek orang yer , shomel , manja , coolz jer , saya banyak dgn dia sbb dia orang yg saya sayang , saya taknak kehilangan dia , saya mahu dia terus bersama dgn saya , dia buahhati jantung keparat saya , rahsia saya penggan ketatketat tau , saya akn penggan rahsia awk sendatsendat ! hahhaa , dimana dia disitu saya , tapi form4 nie saya tak sama kelas nan saya , tapi takpe sbb rehat , balik dia sentiasa bersama dgn saya , saya sayang dia sangat sangat <3 <3 !!!! setiap petang jalan jalan , kalo ade mase hangout nan dia , semua masalah kami kongsi bersama , text , meet dpn rumah , pondok , skola !!!

* BERSAMA DENGAN DIA TENANG JE !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan