29/01/12

dia !!!

i
dieyca !
kau ??? kenapa mesti dia yg kau nak , kenapa ?? aku sayang dia sangat sangat , tolonglah fham perasaan orang lain , aku tak tahu kau jenis PEREMPUAN ape , sampai pkwe org kau nk RAMPAS !!! jgn jadi PERAMPAS lah , cube kalau kau yg berada di tempat aku , aku yg rampas pkwe kau , untuk bersama dgn aku , ape yg kau rasa ?? kau rasa geram , sedih , takut dia berpaling hati , marah akn gurll tuh , itu yg aku rasa sekarang !! kau tuh perempuan , jagalah hati dan perasaan org lain , sampai hati kau erk ! aku mcm nk je jumpa kau tahu , tnye kanapa kau mesti rampas hisyam drpd aku , aku break nan dia pun sbb kan aku nk tengok dia bahagia wlaupun bukan dgn aku , aku taknak dia terseksa , tapi aku yg terseksa , aku yg terluka , ini erk hati dan perasaan seorang perempuan , yg tak tahu untuk menjaga hati dan perasaan sesama kaum nie , aku sedih seh !!! ape yg aku nk kau tahu yg aku amat menyayangi hisyam .. kau takde hak nak mengamuk nan aku , sepatutnya aku yg maki kau , marah kau , bkn KAU !!!

* CARILAH LELAKI YG SINGLE ! NIE TAK BOY ORANG JUGAK KAU NAK SAPU !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan